23/11/2013

*saturday morning inspo (sofa love)!






 bilder fra bolia.com
 
jeg jakter etter den perfekte sofaen til det nye huset. 
øverst på ønskelista står som tidligere nevnt denne, men jeg tror vi skal vente noen år med den.
men jeg synes definitivt at alle disse sofaene er gode alterativer.
akkurat nå banker hjertet mitt litt ekstra for modellen aura på det øverste bildet. jeg tror ikke jeg er tøff nok til å bringe en signalgul sofa i hus, men jeg ser for meg at den også blir helt fantastisk i lysegrå eller pudderrosa.

har dere noen sofa-favoritter?

fin lørdag!


5 comments:

  1. Vi er også på utkikk etter sofa.....har lyst på petroleumsblå sofa :)

    ReplyDelete
  2. Den øverste tenker jeg blir en slags kopi av Arne Jacobsen?

    Vi kjøpte en sofa fra Bohus, kalt impuls. Masse ulike fargealternativer. Vår er 240cm lang, god plass til fire voksne. Litt dyp, så god plass for ti som vil ha en avslappet fredagskveld. I tillegg har vi en puff. Meget happywifehappylife med den. Nett, men romslig!

    ReplyDelete
  3. Jeg kjøpte den gule sofaen i sommer og er superfornøyd, dog er den litt hard, men med puter og saueskinn så mykes den opp! Gult er kult. Check it :http://instagram.com/p/fm_pVppL8z/ og http://instagram.com/p/g5tjQzJLw0/
    :-)

    ReplyDelete
  4. Fikk ikke de linkene til å virke men finner du "syrkjole" på instagram så finner du den på et par bilder der ;-)

    ReplyDelete