09/12/2013

*words of wisdom!


å være mamma kan være skikkelig utfordrende noen ganger, eller hva?! 

jeg venter fortsatt på punkt for punkt manualen som angivelig skulle følge med barna mine, der det står hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal takle en hver vanskelig situasjon, men den lar visst vente på seg..

så inntil jeg finner bruksanvisningen så klamrer jeg meg til min sunne fornuft og kloke ord jeg finner på min vei:

"alltid vær større, sterkere, klokere og god. 
når det er mulig: følg dine barns behov. når det er nødvendig: ta ledelsen".

fine, sanne og gode råd å ta med seg i tilværelsen som mamma.

fin mandag!

2 comments:

  1. Hei. Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar hos deg, men nå måtte jeg bare. Disse ordene traff meg mitt i mammahjertet og jeg skal ta de med meg videre.
    Det er ingen lett oppgave vi har, jeg føler meg maktesløs og utilstrekkelig mange ganger. At to så små mennesker kan sette meg så hardt på prøve, det er nesten ikke til å tro. Jeg vet innerst inne at jeg kan, men nå om dagen trenger jeg oppmuntring til å finne frem det beste i meg og til å bringe det videre til skattene mine.
    Takk for at du delte dette, det gikk rett hjem ;-) Klem fra Ellen

    ReplyDelete
  2. Circle of security? Mange gode ord å hente der!

    ReplyDelete